hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کردستان| برپايي ٥٤ محفل و جلسه قرآني همزمان با ماه رمضان

کردستان| برپايي ٥٤ محفل و جلسه قرآني همزمان با ماه رمضان

مديركل اوقاف و امور خيريه كردستان گفت ماه مبارک رمضان ماه احسان و نیکوکاری است و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت ازجمله اموری است که در کنار تلاوت قرآن کریم دارای جایگاه ویژه‌ای است.

به گزارش رویداد امروز، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار کرد: طرح مفتاح الجنه ازجمله طرح‌هایی است که اداره اوقاف در ایّام ماه مبارک رمضان برگزار می‌کند و در قالب این طرح فرصت تلاوت قرآن، موضوع جزخوانی و کلاس‌های قرآنی خیلی موردنظر قرارگرفته است. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان به اجرای طرح ضیافت الهی در سال جاری هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در سال‌های گذشته این طرح به‌خوبی اجراشده است و برای چندین سال پیاپی این طرح را اجرا می‌کنیم. نوروزی افزود: طرح افطاری ساده ازجمله طرح‌هایی است که در قالب طرح ضیافت الهی مورد استقبال بیش از ٩٠ درصد مخاطبین قرارگرفته است. او در بخشی دیگر از سخنان خود به مبحث ترویج قرآن کریم در قالب طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برپایی کرسی تفسیر قرآن کریم با حضور یکی از اساتید برجسته حوزه تفسیر کشور در سه شهرستان بیجار، قروه و سنندج، برپایی ٣٠ جلسه قرآنی و ٢٤ محفل قرآنی در سطح مساجد و امام زادگان استان و دعوت از قاری مصری و بین‌المللی ازجمله برنامه‌های حوزه قرآن است.

او افزود: استان کردستان در حوزه قرآن حائز رتبه هستیم و وظیفه همه ماست در بحث قرآن حضور جدی داشته باشیم. نوروزی خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته از محل موقوفاتی که نیت خیرات و مبرات داریم به مناطق محروم اطراف سنندج کمک شده و در ایام ماه رمضان غذای گرم پخت و توزیع‌شده و امسال نیز صورت می‌گیرد. او افزود: فعالیت‌های عبادی و تبلیغی، فعالیت‌های قرآنی ازجمله محورهای طرح ضیافت است و در استان با کمک افراد خیر و نیکوکار پیگیری می‌کنیم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از کمک ٥٠ میلیون تومانی از محل نیات متولیان، خیرین و واقفان در قالب محموله‌های مواد غذایی به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: در جریان زلزله کرمانشاه نیز اوقاف نخستین محموله کمک‌های مردمی استان کردستان را ارسال کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد